• Reklamacje

  1. REKLAMACJE

     

    1. W przypadku wystąpienia wady towaru kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.

    2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

    • Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny.

    • Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

    • Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad.

    • Żądać usunięcia wady.

    1. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.

    2. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres Eledomo Serwis ul. Ostra Góra 1, 32-543 Myślachowice.

    3. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.

    4. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.

    5. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

    6. Prosimy o pisemne podanie objawów uszkodzenia , prosimy o wypełnienie formularza serwisowego z zakładki serwis.
    • prosimy załączenie kopii/oryginału dowodu zakupu (wraca on z przesyłką do Państwa)
    • prosimy o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki przed uszkodzeniami w transporcie
    • prosimy wydrukowanie i wypełnienie wszystkich pozycji z poniższego formularza oraz załączenie go do wysyłki :


    Serwis.jpg

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

     

    1. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:

    • Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić za. wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.

    • Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.

    • Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.

    • Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.d.